2013. augusztus 18., vasárnap

Something new

Sokáig nem tudtam eldönteni, mit is szeretnék Én ezzel a bloggal. Túl sokat akartam. Szerettem volna divatblogot is csinálni, de személyes dolgokkal egybekötve. Végre, hosszú kihagyás után, megszületett bennem az elhatározás. Rájöttem, hogy még nem vagyok elég kiforrott ahhoz, hogy minőségi (vagy annak látszó) divatblogot írjak, így mostantól egy személyesebb témájú és hangvételű blogot olvashattok. Élményekkel és mindennel, ami Én vagyok, hisz annak semmi értelme, hogy valami túlragozott, erőltetett maszlagot írjak. Abból már van elég.

/

For a long time I could not decide what I really want with this blog. I wanted to write a fashion blog, but with personal things. Maybe I just wanted too much. Now, after this long period, I've made my decision. I've realised I haven't been ready to write a qualitative fashion blog, thus I start to write something new in a more personal tone, with memories and everything, which is 'ME', because it wouldn't make sense to write an overwrought shit, which is so common nowadays.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése