2013. július 5., péntek

One day


  • Vannak olyan napok, amikor az embernek egyáltalán nincs kedve kimozdulni. Ilyenkor jó otthon, pizsamában ülni, teával a kézben és nézni valami filmet, vagy olvasni, vagy csak bámulni magunk elé.
    Nekem ez a mai nap pont ilyen volt. Délelőtt sorozatokat néztem és olvastam, majd ebéd után nekiálltam filmeket keresgélni a neten. Az online 'filmnézős' oldalak tele vannak nemrég kijött animációs/fiataloknak szóló/bulizós/világvégés- és megmentős../horror és akció filmekkel, de ha ezekhez nincs hangulatunk és kicsit elmélyedünk a keresésben, igazi gyöngyszemekre is lelhetünk. Sokszor voltam már így, például mikor megtaláltam a Kedves John című filmet (kisírtam rajta a szemem is..).
    Ma az 'Egy nap'-ot néztem. Nem azt mondom, hogy a valaha volt legjobb, de szerintem érdemes megnézni. Van mondanivalója (ami manapság ritka..), ami el is jut az ember lelkéig..
    Örök-érvényű kérdéseket tesz és válaszol meg. Mindenki bele tudja élni magát és ebben rejlik a titka, szerintem.
    Igazán jó film, remélem megnézitek! (lentebb egy kis ízelítő..)

/

Everybody knows those days when we don't feel like going out. That time we like being in warm pijamas, drinking a hot tea, watching or reading a great story, or just sitting and thinking bout' anything.
This day was comletely about this, for me. In the morning I watched my fav series and read a book, and in the afternoon I started to look for a good film on the net. There are webpages about watching films online. There you can find brand new films like 'animated/for youth/bout' partying/bout' the end of the world- or those who save it/horror, but action films too. If we don't want any type of these and we immerse in the searching, we will centainly find real treasure. I've found 'Dear John' this way (I've cried all my tears on that film..).
Today I watched the film called One day. I'm not saying it's the best ever, but it worth watching. It has a message (which is not too usual nowadays..), which finds a way to your soul..
It has everlasting questions and answers, which can be got by everyone.
It's a really good film, I hope you'll watch it! (here's a trailer below..)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése